piątek, 6 września 2013

Dla ksieżniczki


Dziś chciałabym pokazać troszkę nietypowy album.
Zrobiłam go z bazy „Zamek” która kojarzy się raczej z albumami dla chłopców. Ale ja postanowiłam wykorzystać ją do zrobienia albumiku dla małej księżniczki. Jego karty są pomalowane gessem, akrylami i popryskane mgiełkami. Dodałam sporo błyszczących kamyczków i półperełek. Całość utrzymana jest w różach i błękitach – ulubionych kolorach małych księżniczek.
Nie mogę niestety zaprezentować tego albumu wraz ze zdjęciami ale zapewniam że wygląda bardzo fajnie i mam nadzieję że za parę lat jego właścicielka będzie go oglądać z równym zapałem jak dziś ;)

Album jest inspiracją na blogu TricksArtu


















 

2 komentarze:

  1. Ależ mediowo :) podziwiam bo dla mnie mediowe szaleństwo to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Rewelacyjne pomysły;)

    OdpowiedzUsuń